Assassin's Creed III: "Back to Basics" |
|
อ้างอิง
อ่าน 743 ครั้ง / ตอบ 2 ครั้ง
|
|
Assassin's Creed III: 'Back to Basics
As you may have heard in this week's Side Mission Briefing, both Michael McWhertor and I got a bit
bored with the Assassin's Creed franchise following the repetitive, scattered efforts of the series' first
two entries.
It seems Ubisoft recognized some of those issues and has set out to fix them in Assassin's Creed III.
Alex Hutchinson, creative lead on AC III, to an audience at the Game Developers Conference:
'I think that there's an element in the Ezio trilogy… I think it's very hard when you have a
story that's going
from game to game to game, that's relatively consistent, to remove things. It doesn't make
sense to people
logically that in the second game they would lose something that they had, fictionally,
hours before
, so we've had a
problem with mechanics that weren't as tight as perhaps they could have been.'
On the move to AC III and the benefits of newness to the series, Mr. Hutchinson said,
'I think one of the
joys of having a
new character and a new universe is that we can strip it back and we can go back to basics.'
'The way we see the universe is that it's basically two fantasies. One is the fantasy of being
an assassin
, and the other one is
this fantasy of being a virtual time tourist, of someone visiting different places in time and
different periods in time.' He continued,
'We try to make sure that all of the mechanics we build fall into one, or both preferably, of those pockets.'
'Moving forward, we're as much as possible tying to clear the deck for new players. It means
obviously a new hero and a new
setting, and it means getting that new hero into that new setting as fast as possible.'
He went on to say players will be assassinating someone within '30 seconds' of loading the
AC III disc into their machine.
'That's a promise.'
Head on over to Eurogamer for a bit more on the game's outstanding setting, as well as some
of Mr. Hutchinson's
thoughts on AAA game design.
แปลไทยด้วยโปรแกรม Aec
ในขณะที่คุณอาจเคยได้ยินใน Briefing ภารกิจในสัปดาห์นี้ด้านข้างทั้งไมเคิล McWhertor
และผมได้รับบิตเบื่อกับแฟรนไชส์ฆาตกรของลัทธิดังต่อไปนี้ซ้ำความพยายามกระจายของชุด 'ครั้งแรกสองรายการ
ดูเหมือนว่าซอฟท์ได้รับการยอมรับบางส่วนของปัญหาเหล่านั้นและได้มีการกำหนดออกมาเพื่อแก้ไขปัญหาเหล่านั้นในฆาตกรของลัทธิ III
อเล็กซ์ฮัทชินสันนำความคิดสร้างสรรค์เกี่ยวกับ AC III, ไปยังผู้ชมที่ประชุมนักพัฒนาเกม:
'ผมคิดว่ามีองค์ประกอบใน Ezio ตอนจบ ... ฉันคิดว่ามันยากมากเมื่อคุณมีเรื่องราวที่เกิดขึ้นจากเกมกับเกมที่จะเล่นเกมที่สอดคล้องค่อนข้างที่จะลบสิ่งที่.
มันไม่ทำให้รู้สึกถึงคนที่มีเหตุผลว่าใน เกมที่สองที่พวกเขาจะสูญเสียสิ่งที่พวกเขามี,
fictionally ชั่วโมงก่อนดังนั้นเราเคยมีปัญหากับกลศาสตร์ที่ไม่เป็นคับเป็นบางทีพวกเขาจะได้รับ. '
เกี่ยวกับการย้ายไป AC III และประโยชน์ของความใหม่ให้กับชุดนายฮัทชินสันกล่าวว่า
'ผมคิดว่าหนึ่งในความสุขของการมีตัวละครใหม่และจักรวาลใหม่ก็คือเราสามารถดึงมันกลับมาและเราสามารถกลับไปพื้นฐาน '.
'วิธีที่เราเห็นในจักรวาลคือว่ามันพื้นสอง fantasies. หนึ่งคือจินตนาการของการเป็นนักฆ่าและอื่น ๆ
หนึ่งเป็นจินตนาการของการเป็นแหล่งท่องเที่ยวระยะเวลาเสมือนนี้จากใครบางคนเข้าเยี่ยมชมสถานที่ต่างกันในเวลาและช่วงเวลาที่แตกต่าง
กันในเวลา ' เขายังคง 'เราพยายามที่จะตรวจสอบให้แน่ใจว่าทั้งหมดของกลศาสตร์ที่เราสร้างอยู่ในหนึ่งหรือทั้งสองอย่างยิ่งของบรรดากระเป๋า.'
'ก้าวไปข้างหน้าเราให้มากที่สุดเพื่อล้างคาดดาดฟ้าสำหรับผู้เล่นใหม่.
มันหมายความว่าอย่างเห็นได้ชัดฮีโร่ใหม่และการตั้งค่าใหม่และมันหมายถึงการที่พระเอกใหม่เข้าสู่การตั้งค่าใหม่ที่ให้เร็วที่สุดเท่าที่เป็นไปได้.'
เขากล่าวต่อไปว่าผู้เล่นจะได้รับการลอบสังหารคนที่อยู่ภายใน '30 วินาที' ของการโหลดแผ่น AC III ลงในเครื่องของพวกเขา
'นั่นคือคำสัญญา'.
เฮดบนไป Eurogamer สำหรับบิตเพิ่มเติมเกี่ยวกับการตั้งค่าที่โดดเด่นของเกมเช่นเดียวกับบางส่วนของความคิดของนายฮัทชินสันในการออกแบบเกม AAA
cradit http://www.jokergameth.com
-----โปรดสนับสนุนให้เว็บบอร์ดอยู่ต่อไป และขอแค่คำขอบคุณ-----
|
|
NosrideR
[182.53.83.xxx] เมื่อ 14/01/2017 13:57
|